A postás csenget (4)

December hónapban is dúskáltam a könyvekben. Mivel karácsony volt, ezért többet költöttem könyvekre is. A családom nem igazán osztozik a könyvek iránti szeretetemben, ezért a karácsonyra mindig pénzt kapok, amit úgy költök el, ahogyan azt én jónak látom. A sok könyv egy része ajándék a családtól és magamtól magamnak.

A legtöbb könyvet az Ulpius-ház kiadótól vettem ebben a hónapban. Kijelenthetem, hogy az olvasott sorozatok, melyek engem érdekelnek, eddig megjelent összes része a polcomra került. Jöhetnek az új részek és remélem a kiadó jövőre fog is jönni új részekkel. Összesen 25 db könyv került fel a polcomra a kiadó jóvoltából! Mielőtt mindenki elszörnyed ennek a számnak a láttán, megjegyzem, hogy még régebben nyertem egy játékon, melynek köszönhetően kedvezményesen jutottam hozzá a könyvekhez!


Volt néhány más kiadótól származó vásárlásom is! Belinda Alexandra könyvét a megjelenés után nem sokkal meg is vettem. Az írónő előző két könyve engem megfogott, így a Vadlevendula is kötelező elem volt. Michelle Moran könyvére már a megjelenés óta vágytam, így hála a kiadó negyedóránként változó akciójának 50% kedvezménnyel a Madame Tussaud egy példánya végre a tulajdonomba került. Sok idegeskedés után végre kezembe foghattam egy keménykötésű Változatlant is, ami bevallom elég idegbajt okozott nekem. Először puhakötést küldtek, mikor mentem volna kicserélni, akkor persze hiányzott a számla, úgyhogy még egyszer fel kellett ezért Pestre utaznom. A kapitány lánya című könyvre egy kedves moly kezdeményezése útján jutottam hozzá 40% kedvezménnyel. Celeste Bradley és Jennifer Blake könyvét nem sokkal karácsony előtt vehettem kézbe. A két könyvet a grando.hu internetes webáruházból rendeltem egyenként 25% kedvezménnyel. Jennifer Blake könyvéről pedig értékelés már megtalálható a blogon. Recenziós példányt is kaptam az Egmont kiadótól. Ilona Andrews Világok peremén sorozatának első kötetét, mely a Mágikus találkozás címmel jelent meg. Az értékelés is hamarosan olvasható.


Hónapi bontásban, december hónap volt az a hónap, amikor is a legtöbb könyvet vettem. Többet, mint az előző hónapokban bármikor. De karácsony volt! Mindig megfogadom, hogy megpróbálok kevesebb könyvet venni, de sajnos ezt a fogadalmat eddig még nem sikerült betartani. Mivel utolértem magamat a megjelenésekkel, ezért bízom abban, hogy 2013-ban kevesebb lesz a beszerzett könyvek száma. E rovattal legközelebb január végén jelentkezek! Remélem jövőre is velem tartotok!


Share:
Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes