Sara Fawkes: Castaway #1

Kiadó: Fawkesfire, 2013
Oldalszám: 68
Ár: 2,99 $
e-book
Castaway #1

Külföldön március 16.-án jelent meg az Amit csak Ő akar folytatása. Az első részhez hasonlóan a folytatás is részenként érkezik, a teljes második könyv megjelenését nyárra tervezi az írónő. De ne felejtsük el, ez csak az angol megjelenésre vonatkozik, a magyarra csak ezután lehet számítani. Addig is, én szeretnék jelentéssel szolgálni a folytatásról.

Az első résszel kapcsolatban vegyesek voltak az érzéseim. Az eleje egyáltalán, a vége már annál inkább tetszett. Szerencsére A hajótörött nem a kezdeti döcögő stílust képviseli, hanem már a pörgősebb részekhez hasonlóan, itt is váltják egymást az események. A kezdetek kezdetén máris egy csempész megbeszélés közepébe csöppenünk Lucy, Lucas és néhány nem kimondottan szépfiú társaságában, ahol Lucy végre megcsillogtathatja a nyelvtudását is. Persze semmi nem alakul úgy, ahogy tervezték és Lucy már az első adandó alkalommal ellenségekre tesz szert. Részből fakadóan a saját naivitása miatt, részben Lucas hibájából is. Hamarosan csöbörből vödörbe esik. Nem sikerül megszabadulnia sem Lucastól, sem a csempészektől. Egy csempészhajó fedélzetén találja magát, ahol érdekesebbnél érdekesebb kalandok várnak rá.

Ami tetszett:

*Maga a cselekmény. Izgalmas és érdekes volt. Végig izgultam, hogy Jeremiah mikor fog felbukkanni, mivel - halkan megsúgom - a résznek csak a végén lép színre néhány oldal erejéig. De a felbukkanása, igazán eredetire sikerült!

*Lucas. Kis sebzett szívű galambom! A kemény külső mögött valódi érző szív dobog, akit valóban megviselt a valaha szeretett nő halála. Lucas karakterében sokkal több rejtőzik, mint az elsőre gondolnánk. Ebben a részben egy kicsit az álarc mögé láthatunk, de csak annyira, hogy a kíváncsiságunkat felcsigázza az írónő. Egy percet sem vesztegetett. Az első adandó alkalommal megpróbálja elcsábítani Lucyt, de a lány visszakozik. Vajon meddig?

Ami nem tetszett:

*Lucy. Ostoba liba. Míg emlékeim szerint az első könyv végén önként távozott Lucas társaságában, addig itt már elrablásként tünteti fel az esetet, áldozatként állítva be magát. A karaktere semmit nem fejlődött az előző részhez képest, megmaradt ugyanolyan nyafogós picsának. Igaz, sajnálhatnánk őt Jeremiah visszautasítása miatt, én is sajnáltam egy darabig, de a tetteknek következményei vannak. Ő pedig olyan dolgot tett, amit nagyon nehezen lehet megbocsátani neki. Nem szeretném lelőni a poént, ha valakit érdekel e-mailben szívesen részletezem!

Összességében jó kis rész volt! Tartotta azt a színvonalat, amire emelkedett az első kötet folyamán. Személy szerint én alig várom a folytatást. Vannak hibái, de én ezekkel együtt szeretem ezt a sorozatot. Külön-külön a részeket nem szeretném csillagozni, hanem majd a magyar megjelenés után egyben az egészet. Bizony, lesz ám magyarul is! A kiadó facebook oldalán már meg is lett erősítve a hír, hogy folyamatosan dolgoznak a fordításon. Addig is jó olvasást és maradjatok velem, mivel én biztosan hozom a részek angol megjelenés után ezeket az aprócska összefoglalókat!


UPDATE: Áprilsi 15.-én érkezik angolul a folytatás!

Share:
Névtelen írta...

Hol lehet elolvasni? Esetleg online ?
Köszi

Kata

katica írta...

Ha gondolod tudok adni üzenetben egy linket, ahonnan le lehet tölteni, vagy át is tudom küldeni neked, ha adsz egy e-mail címet!

Szép napot!

Névtelen írta...

Szia!
Megköszönném! Elég a link is :)
Onnan majd letöltöm !
De magyarul van ?

Köszönöm előre is !
Szép napot!

horváth renáta beáta írta...

hali

megkérhetlek rá h megirod mi volt a könyvbe mert kilyukad az oldalam
sajna az angolom nagyon megkopott és nem szeretnék orákat tölteni szavak fordításán
de azért 1x 1x kiprobáom magam
söt ha lehet a linket is küld el
/blogzaklato69@gmail.com/
elöre is köszönöm
üdv
Reni

Unknown írta...

szia! a castaway részeit amik eddig megjelentek áttudnád küldeni az onlinetomiii@gmail.com-ra esetleg vagy a linket ahonnan megtudnám szerezni, nem baj hogy angolul van:)

Névtelen írta...

szia át tudnád nekem is küldeni a linket?
titaniumildi@gmail.com

Névtelen írta...

Szia!kerlek ird meg emailbe,h mit nagyon nehez megbocsátani.remélem nem amire gondolok.:-( nagyon szépen köszönöm! zsirosnepetra2@gmail.com

Névtelen írta...

Szia! Nem tudod esetleg, hogy kb mikor jelenik meg egyben a második rész? Nagyon kíváncsi vagyok rá :/

Unknown írta...

Szia, arra lennék kiváncsi h megjelent e mar magyarul a Castaway? Ha igen eltudnak küldeni a linket a letöltéséhez! Koszonom nagyon szépen
gyongyidios@yahoo.com

Kis Adrienn írta...

Sziasztok! elolvastam az első részt és igen elszomorodtam a végén.most várhatom mikor jelenik meg a következő!tudsz róla valamint mondani?

Unknown írta...

Hello! Megjelent már a második rész? Én két nap alatt elolvastam az első részt tetszett, de sok kérdés maradt megválaszolatlanul....ha estleg lenne link a második rész letöltéséhez azt szivesen fogadnám a f.agnes91@gmail.com emailre. Illetve sylvia day crossfire sorozatról van vmi hír? Első3 rész megvolt imádtam? Még valami 50 árnyalatnak tényleg lesz folytatása???? Puszi mindenkinek!:)

Névtelen írta...

szia!nekem is eltudnád küldeni a részeket
kocsi.anita1229@gmail.com

Névtelen írta...

Szia! eltudnád nekem is küldeni a megjelent részeket kocsi.anita1229@gmail.com

Névtelen írta...

Szia a masodik kotet mikor jelenimk meg?huu olyan joo s ugy kellene ha esetleg megvan elkuldod pdf-be? iani88@freemail.hu email cimre.nagyon szepen megkoszonnem

Névtelen írta...

Szia esetleg eltudnád küldeni remélhetőleg magyarul a kötetet, mert az angolom nem jó a nyitluca@freemail.hu címre

Névtelen írta...

Szia! Nekem is eltudnád küldeni lehetőleg magyarul?
moher.f97@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia! Nekem is eltudnád küldeni magyarul? r.alexa@citromail.hu

Névtelen írta...

Sziasztok! Valaki tud valamit, hogy megjelent-e már? Légyszi írjátok haas tudjátok!!! :)
bettike0209@freemail.hu

Köszönöm :)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Sziasztok!

A 2. részről tud vki vmit?? Ha vkinek meg van magyarul elküldené nekem? Előre is köszönöm!! szabinaujj@gmail.com

Unknown írta...

Sziasztok!

Ha esetleg valakinek megvan már a 2.rész magyarul el tudná nekem küldeni? Előre is köszönöm! Kata

sznecsk@gmail.com

Névtelen írta...

Sziasztok én is megköszönném ha valaki eltudná nekem küldeni a 2. részét de ha lehet magyarul az angol tudásom elég gyér hogy könyvet tudjak olvasni.
az e-mail címem : moher.f97@freemail.hu
Előre is köszönöm.

KacKackukac írta...

Szia! Nincs meg a második része magyarul? Nagyon megköszönném :)
farancska@gmail.com

Névtelen írta...

Sziasztok!

Ha esetleg valakinek megvan már a 2.rész magyarul el tudná nekem küldeni?előre is megköszönném :))
sirokiorsika99@citromail.hu

Névtelen írta...

Sziasztok! :)

Ha esetleg valakinek megvan már a 2.rész magyarul el tudná nekem küldeni?
Előre is megköszönném :))

mikealexandraa@gmail.com

Jesika írta...

Szia elküldenéd nekem a màsodik részét erre az email címre jessicapekarik67@gmail.com elõre is köszi

Jesika írta...

Szia elküldenéd nekem a màsodik részét erre az email címre jessicapekarik67@gmail.com elõre is köszi

Névtelen írta...

Szia! El tudnád küldeni nekem is a már azóta megjelent részekhez a linket a p.anettovb@gmail.com-ra?

Köszönöm!!!

Névtelen írta...

Sziasztok.Ha esetleg megvan valakinek már a 2.ik rész magyadul el tudná nekem kúldeni válaszotok előre is köszönöm. ( ketlin78@freemail.hu )

Unknown írta...

Szia. El tudnád küldeni az eddig megjelent részeket magyarul? krisz4364@gmail.com
Köszönöm

Unknown írta...

Szia. El tudnád küldeni az eddig megjelent részeket magyarul? krisz4364@gmail.com
Köszönöm

Varga Nóra írta...

Sziasztok!

Ha esetleg valakinek megvan már a 2.rész magyarul el tudná nekem küldeni?előre is megköszönném :))
E-mail:varganora13@freemail.hu

Varga Nóra írta...

Sziasztok!

Ha esetleg valakinek megvan már a 2.rész magyarul el tudná nekem küldeni?előre is megköszönném :))
E-mail:varganora13@freemail.hu

Varga Nóra írta...

Sziasztok!

Ha esetleg valakinek megvan már a 2.rész magyarul el tudná nekem küldeni?előre is megköszönném :))
E-mail:varganora13@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia!
Szeretném ha e-mailben elküldenéd ha meg van még Sara Fawkes: Amit csak ő akar 2. részét... nem tudom van-e még több rész is
Előre is köszönöm
misztyk99@gmail.com címre
Bordásné Évi

ket írta...

Sziasztok,

a 2. rész érdekelne, akár angolul is. Kérem, küldje el akinek megvan: szutyi@gmail.com. Nagyon köszönöm előre is!
Üdv, Ket

Unknown írta...

Sziasztok ha valakinek megvan a 2. Rész magyarul elküldené előre is köszi :) liza960822@gmail.com

P. Nikolett írta...

Sziasztok!

Ha valakinek megvan a 2.rész magyarul elküldené nekem.( nikolett.kolonics25@gmail.com ) Előre is köszönöm! :)

Unknown írta...

Sziasztok! Valaki elküldené nekem is az 1. és 2. részt? Előre is köszönöm szépen. :)
Az e-mail címem: alimanniky@gmail.com

Unknown írta...

Sziasztok..
El tudna nekem kuldeni vki a 2. reszt magyarul? elore is koszonom:)
thgizi99@gmail.com

Unknown írta...

Sziasztok valaki eltdna küldeni nekem a 2. részt magyarul? Koszonom olore is vagy link is jo lene :) email címem: virag199152@Gmail.com

Unknown írta...

Sziasztok valaki eltdna küldeni nekem a 2. részt magyarul? Koszonom olore is vagy link is jo lene :) email címem: virag199152@Gmail.com

Unknown írta...

Szia Ha neked meg van lecike kuldmar él nekem előre is koszonom szia
Email címem: virag199152@Gmail.com

Unknown írta...

Szia Ha neked meg van lecike kuldmar él nekem előre is koszonom szia
Email címem: virag199152@Gmail.com

Ketlin írta...

Sziasztok.Valaki eltudná nekem küldeni az Amit csak ő akar 2. részét magyarul? Előre is köszönöm email. bubuka7678@gmail.com

mozgovonat írta...

Szia! Légyszi küldd el nekem is Sara Fawkes - Amit csak Ő akar 2.részét, ill. a már abból megjelent részek linkjeit magyarul a mozgovonat@gmail.com címre!
Előre is nagyon köszönöm!!!
Üdv: Zsuzsi

Regala írta...

Sziasztok! :-)
Valaki el tudná küldeni a 2. részt magyarul?
Előre is nagyon szépen köszönöm.
karcis.reka@gmail.com
Réka

Unknown írta...

Sziasztok! Valaki el tudná küldeni az Amit csak ő alar 2. Részét magyarul? Nagyon örülnék. Elöre is köszi
szlonika26@gmail.com
Nikky

Unknown írta...

Szia elkuldened nekem a 2 részét erre az emailre: virag199152@Gmail.com

Előre is koszonom :)

kissevacska írta...

Sziasztok nekem is el küldjétek a második részt magyarul ? zsaenett55@freemail.hu

kissevacska írta...

Sziasztok nekem is el küldjétek a második részt magyarul ? zsaenett55@freemail.hu

Unknown írta...

En is szeretnem a 2-ik reszt. Ha tudjatok honnan lehet letolteni akkor a kovetkezo e-mail cimre varom: kovacs_timea@yahoo.com

Unknown írta...

Hali!Szintén szeretném én is a 2. részét. Köszönöm előre is.
adri0518@gmail.hu

Unknown írta...

Hali!Szintén szeretném én is a 2. részét. Köszönöm előre is.
adri0518@gmail.hu

kissevacska írta...

Valaki egyáltalán kapta meg a második részt ?

Névtelen írta...

Sziasztok! Nekem is légyszi magyarul az Amit csak ő akar 2. részét! Köszönöm előre is! vivi20071011@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia.Imádtam az elsőt.Megköszönöm, ha nekem is elküldöd a második részt.
piltniki@gmail.com

Névtelen írta...

Szia! Megköszönném ha nekem is elküldenéd az Amit csak ő akar 2. részét a b.o.maryca@gmail.com emailemre. Köszi.

Unknown írta...

Sziasztok!Én is megköszönném ha valaki átküldené a 2.részt magyarul vagy a linket ahonnan letölthető.Előre is köszönöm!
E-mail címem: noe.kiss@gmail.com

Unknown írta...

Szia. Atkuldened nekem a 2 reszt koszonom szepen:)
Email szattlermoni1@gmail.com

kissevacska írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
kissevacska írta...

Meg van a 2 rész valakinek egyáltalán ? El küldené valaki nekem is zsaenett55@freemail.hu

kissevacska írta...

Szerintem felesleges kérni nem küldi el senki csak egy oldal a többiböl.... 3 szor kértem de semmi !

Unknown írta...

Sziasztok.
Csak az érdekelne hogy megjelent e már könyvben a 2 rész mert nem találom.

Névtelen írta...

Sziasztok! Nagyon kíváncsi lennék a fojtatásra az első rész után. El tudná valaki küldeni linken, vagy mail-en a további részeket? nyiri.katalin85@gmail.com nagyon megköszönném!

Unknown írta...

Szia elküldenéd a 2 részét erre az Email címre is fruzsina810@freemail.hu előre is köszi.

Unknown írta...

Szia elküldenéd a 2 részét erre az Email címre is fruzsina810@freemail.hu előre is köszi.

Unknown írta...

Sziasztok!

Kíváncsi lennék a folytatásra valaki el tudná küldeni a 2. részt erre az email címre vadmaag@gmail.com. Köszi

Szimiii írta...

Sziasztok valaki eltudná nekem küldeni a 2.részt (magyarul)?
Email simona.mehesova@gmail.com

Szimiii írta...

Sziasztok valaki eltudná nekem küldeni a 2.részt (magyarul)?
Email simona.mehesova@gmail.com

Névtelen írta...

Szia nekem is eltudnád küldeni a második részét erre az e-mail címre?:) barbeee97@gmail.com
Nagyon megköszönném!:)

mozgovonat írta...

Szia!
Légyszi küld el nekem is a második részt a mozgovonat@gmail.com e-mail címemre. Előre is nagyon szépen köszönöm. Legyen szép napod!
Üdv: Zsuzsi

Unknown írta...

Szia!
Légyszíves küld már el nekem is a 2. részt, ha lehet magyarul.Mail: mvalcsi36@gmail.com
Előre is köszönöm!

Orsi írta...

Szia az első rész nagyon jó volt.
A 2 részből még csak az első fejezetet találtam meg.
Ha esetleg megvan a 2 rész magyarul nagyon örülnék neki.
Előre is köszönöm!!E-mai címem: szulmanorsi@gmail.com

Üdvözlettel
Szulmanné Orsi

Szilvi írta...

Szia el tudnad küldeni a 2.reszt magyarul? Köszi
ballszi24@gmail.com

Marcsi írta...

Én is kérnem szépen ha lehetséges a 2 reszt magyarul.elore is köszönöm
marcsi31@freemail.hu

Unknown írta...

Én is kérném a 2.részt magyarul ha lehetséges, előre is köszönöm!!
E-mail: reka1106@gmail.com

Judit írta...

Szia!
Ha megkérlek elküldenéd nekem, ha elküldte neked?
Köszönöm.
judit.amorth@gmail.com

Unknown írta...

Szia!
Elküldenéd nekem a 2.részét?
lole.dia@gmail.hu-ra

Unknown írta...

Szia! Elküldenéd nekem Amit csak ő akar második részét, illetve ha van harmadik, azt is.
email címem: tovajne.erika@gmail.com
Köszi!

Böbe írta...

Én is kérném a második részt.

Unknown írta...

Szia! Ha megkèrhetlek a folytatast elküldenèd nekem is! Köszönöm.

Névtelen írta...

Sziasztok!
Én is kérhetném a második részt??
Vagy a linket ahonnan le lehetne tölteni a folytatást??
marta.moha@gmail.com

Évi írta...

Szia én is szeretném kérni a második részt ha lehet. Szilagyieva5@gmail.com előre is köszönöm szépen

Erus írta...

Szia én szertném kérni -töket hogy küld el a második részt. Ha van több rész annak is Nagyon örülnék pfd-ben.email címen:hendree442@gmail.com.elöre is köszönöm.

Unknown írta...

Sziasztok! Szia én is kérem ha lehet a mádodik részt! Élveztem az elsőt,vármám a folytatást. Magyarul léci ha már nem jelenik meg nyomtatásban😕 elöre isköszönöm! bernatmelinda@gmail.com köszönöm

Unknown írta...

Szia. El tudnád küldeni a második részét esetleg erre a címre? Köszi
juhaszevi19861018@gmail.com

Léda írta...

Szia! Látom régi az első bejegyzés de ha még megvan a második rész vagy ha azota megjelent több is, nagyon hálás lennék ha eltudnád küldeni.
Köszi szépen! adiszilagyi19@gmail.com

Unknown írta...

Sziasztok ! Kerhetnék én is linket vagy bármit ahol megtalálom nagyon kívancsi vagyok köszönöm előre is. A cimem bbeatrix8160@gmail.com

Unknown írta...

Sziasztok! Én is kérhetném gina0333@freemail.hu! köszönöm

Kittilesi írta...

Sziasztok! Én is kérhetném?
kittilestk@gmail.com
Előre is köszönöm!

Kittilesi írta...

Sziasztok!
Én is kérhetném esetleg?
kittilestk@gmail.com
Előre is köszi!

KZsV írta...

Szia! Én is megkaphatom a linket?
Köszönöm!

Simon Bettina írta...

Szia!
Nekem is el tudod küldeni a folytatást? Email címem: bettina.s1997@gmail.com
Köszönöm szépen! :)

Aranka írta...

Ha lehetséges én is kérném. Email sipos.petrov@gmail.com

Unknown írta...

Szia!
Tudom régi bejegyzés de hátha. Én is nagyon szeretném a második részt, illetve ha van több akkor azt is. Ha nincs más jó az angol nyelvű is, de a magyar jobb lenne.
E-mail címem: szolnokicsimba@gmail.com
Előre is köszönöm üdv Csilla

Névtelen írta...

Szia! Ha megkaptad eltudnád küldeni a 2. részt? sznecsj84@gmail.com

Névtelen írta...

Szia! El tudnád küldeni a 2.részt? sznecsj84@gmail.com köszi

Alexa írta...

Szia!
Tudom már nem friss könyvről van szó, de Én is nagyon szeretném a második részt, illetve ha van több akkor azt is.

oroszialexa@gmail.com

Nagyon szépen köszönöm!

Üdvözlettel: Alexa

KZsV írta...

Szia! Kérlek küldd el nekem is a második részt a kavarnyikzs@gmail.com címre! Köszönöm!

Névtelen írta...

Szia!
El tudnád küldeni a második részt? szeretném elolvasni!
icus58@gmail.com
Nagyon szépen köszönöm!

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes