Ilyen volt 2012

Sokáig gondolkoztam azon, hogy pontosan mit is írjak az év végi összegzésembe. Mivel évközben kezdtem el blogolni, ezért az idei olvasásaim között vannak olyan könyvek is, melyek a szívemhez nőttek, de még a blogírás előtt olvastam őket, vagyis értékelés nem született róluk. Végül arra jutottam, hogy nem bonyolítom túl a dolgot, megpróbálom a lényegesebb emlékeket belefoglalni ebbe a bejegyzésbe, melyek valahogyan hatással voltak rám.

Egy kis statisztika:
– 200 olvasás, vagyis 187 új olvasás és 13 újraolvasás
– 200 olvasás, vagyis 155 saját könyv és 45 e-könyv
– 268 db könyv beszerzése, vagyis 1 könyv elajándékozásra került, 4 db recenziót kaptam, 263 saját szerzemény
– 268 db könyv, vagyis 78 db Ulpius-ház, 31 db Gabo, 26 db General Press, 24 db I.P.C. Könyvek, 19 db Agave, 15 db Victoria, 13 db Geopen, 10 db Egmont és a többi pedig egyéb kiadóktól származnak kevesebb, mint 10 db alatt
– 268 db könyv, vagyis 148 olvasott és 120 olvasatlan, ami 55%-os olvasottságot jelent
– 80766 elolvasott oldal, vagyis 200 olvasott könyv és 221 oldal/nap
– 70 bejegyzés, 37 db könyvekről és 33 egyéb bejegyzés
– legnépszerűbb bejegyzés – Jennifer Ashley: Lord Mackenzie tébolya
– 11 állandó olvasó

Műfajilag a YA könyvet egyáltalán nem olvastam és nem is tervezem, mivel ez a kategória áll a legtávolabb tőle. Történelmi romantikus, történelmi és a romantikus könyvek teszik ki nálam a legtöbbet, vagyis túlnyomó többségben a fenti három kategória közül olvastam. Fábián Janka műveim kívül nem olvastam magyar szerzőtől, ami sajnos eléggé sajnálatos. Remélem jövőre ez a arány változni fog és nyitottabb leszek egy kicsit a magyar szerzők művei felé. Ha egy könyvnek a borítója vagy a fülszövege megfog, akkor nálam már az olvasható kategóriába tartozik. Ez pedig azt jelenti, hogy szinte bármit olvasok a YA műfajt leszámítva.

A következő listában szeretném összegyűjteni azokat a könyveket, melyek 2012-ben emlékezetessé váltak a számomra, avagy éppen nem.

 
Az év könyve:
Susan Elizabeth Phillips – Zsák a foltját

Az év legrosszab könyve:
Kate Dawes – Fade





  
Az év legjobb történelmi romantikus könyve:
Johanna Lindsey – Foglyom vagy, szerelmem
Celeste Bradley – Az álruhás








 Az év legjobb történelmi könyve:
Kate Quinn – A császár szeretője

Az év romantikus krimije:
Karen Rose – Számolj tízig






Az év erotikus könyve:
Larissa Ione – Csábítás

Az év sorozata:
Karen Marie Moning – Tündérkrónikák






Az év borítója:
Michelle Moran – Kleopátra lánya
Marina Fiorato – A velencei szerződés








Az év meglepetése:
Jennifer Ashley – Lord Mackenzie tébolya

A év csalódása:
Daisy Goodwin – Ártatlan szépség





Köszönöm, hogy 2012-ben engem is olvastatok. Remélem 2013-ban is rendszeres látogatói lesztek a blognak!


Share:
Gretty írta...

Hű, sokkal jobb ez a sablon! Könnyebben is olvasható, és a szemet sem fárasztja annyira. :)

katica írta...

@gretty: Köszi szépen! Sokáig keresgéltem mire megtaláltam a Tökéletest! Próbáltam az egyszerűségre törekedni. Remélem a tartalom sem fárasztó.:)

Gretty írta...

A tartalom eddig is tetszetős volt, amire most már még jobban ráerősít a sablon. :)
Bevallom, a sötét hátterű blogokat hanyagolni szoktam, mert nagyon bántja a szemem, így nagyon megörültem, hogy a kettőből, amit ennek ellenére is olvasok, a tiéd "kifakult". :D

katica írta...

Nekem sem tetszenek a sötét hátterű sablonok, pedig még próbálkoztam azokkal is a blogolás kezdetén. Sztem azokkal sokkal nehezebb is dolgozni. Így kötöttem ki ennél a sablonnál! :)

Örülök, hogy tetszik a tartalom. Remélem más is így van vele! :)

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes