A postás csenget (1)

Ebben a hónapban elszaladt velem a ló. Sokkal több könyvet vásároltam, mint tervezetem. Mindig van egy listám, hogy adott hónapban mely könyvek fognak megjelenni, illetve én mely könyveket szeretném elolvasni. Persze az előre betervezett számításokat szépen áthúzza, hogy mindig sikerül valamilyen jó akcióba belefutni.

A hónap elején szert tettem Jósé Fréches 2 könyvére, a Buddha szemére és A trónbitorlóra, így már teljes lett A selyem császárnője sorozatom is. Ezeket a könyveket a Líránál vásároltam, még a nyári akciójuk keretében. Ezekre a könyvekre még akkor figyeltem fel, mikor intenzíven belevetettem magam az olvasásba. Ez kb. akkor volt, mikor a könyvek megjelentek. Azóte eltelt sok-sok év semmit nem változtatott azon, hogy egyszer el fogom őket olvasni. Most már mind a három rész van, csak időt kellene szakítani arra, hogy el is olvassam őket.


Hála a Lírának, hogy mindig 20%-kal lehet elő rendelni a könyveit, aki pedig törzsvásárló, annak ehhez a kedvezményhez plusz kedvezmény adódik még hozzá, így öt történelmi romantikus jöhetett velem haza. Georgette Heyer, Karen Hawkins és Brenda Joyce helyet foglaltak a polcon társaik mellett. Viszont a General Press ebben a hónapban két új írónő könyvét mutatta be a hazai piacon. Ők nem mások, mint Madeline Hunter (aki az én 2011-es karácsonyi ajándékom volt) és Sabrina Jeffries.


Ebben a hónapban felfedeztem magamnak a Vaterát. Meg kell mondjam egy kis kitartással és sok türelemmel nagyon jó könyveket lehet venni az eredeti ár töredékéért. A General Press kiadó Regényes történelem sorozatába tartozó könyveket imádom. Anya Seton – Katherine című regénye a mai napig heves érzelmeket vált ki belőlem, ezért biztos volt, hogy az Elizabeth című könyvet is el kell olvasnom. Még csak az első kötet van meg, de reménykedek, hogy hamarosan a második kötetet is sikerül beszereznem. Mary Nichols – Nyári lak című könyvére is a Vaterán sikerült szert tennem. Ennél a könyvnél a fülszöveg volt az, ami fel keltette a figyelmemet. Minden jöhet ami lordok és ladykről szól. Benedek Szabolcs regényét azért vettem meg, mert a) magyar író (nagyon kevés magyar írótól származó könyvet olvasok, lehet ezzel akarom kompenzálni a hiányosságomat), b) megtetszett a borítója és c) van két további kötet is.


Mivel sikerült a makroökonómia vizsgám, úgy döntöttem, megengedtem magamnak (megajándékoztam magam), hogy valami jó kis könyvet vegyek, amire már régóta álmodozok. Véletlenül akadtam rá Nalini Singh könyvekre az apród.hu oldalon, ahol olyan áron kínálták, hogy lehetetlen volt otthagyni őket. Elméletileg még az idén írok véleményt róluk, amint lesz időm újraolvasni őket. A következőket vásároltam:


A hónap várva várt könyve pedig nem más volt, mint Karen Marie Moning – Új nap virrad, a Tündérkrónikák 5. része. Nem mondom azt, hogy befejező rész, mert fogja még követni az öt részt minimum két Mac – Barrons rész. Ne felejtsük el, hogy hamarosan jön angolul az ICED, ami további szórakozást ígér a számunkra. 


Ezek a könyvek kerültek szeptember hónapban a könyvespolcomra. Hamarosan gondolkoznom kell, hogy az új könyvek hova kerüljenek, mivel kezdek kifogyni a helyből. Ettől függetlenül a hónap igazán termékenyen zárult. Meg vagyok magammal elégedve, hogy a legtöbb könyvet, igazán jó áron sikerült beszereznem. Ezúton kívánok kellemes akciókban dús október hónapot minden kedves olvasómnak!


Share:
Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes