A postás csenget (2)

Október hónap is egy könyvekkel teli hónap volt számomra. Egyáltalán nem igaz, hogy könyvböjtöt tartottam volna. Íme, ennek meg is lett az eredménye. A hónap elején az Agave kiadó frissítette a szépséghibás könyveinek listáját. Így rengeteg könyv került fel az oldalra, mindössze 990.- Ft egységáron. Első nekifutásra négy könyvet sikerült beszereznem tőlük:


Laurell K. Hamilton könyve a Merry Gentry sorozat 5. kötete, míg a két C.J. Sansom regény a Matthew Shardlake sorozat 2. illetve 3. kötete. Rory Clements könyve a Mártír regénye a kívánságlistám egy eleme volt már hosszú ideje, így ez a könyv is a kosaramba került.

Volt második nekifutás is, ahonnan a következő könyvet jöttek velem haza:


A római kém című könyvvel már szinte a megjelenés óta szemezgettem, mivel nagyon szeretem az olyan könyveket, melyek az ókori Rómában játszódnak. Stephanie Meyer könyvéről egy csomó jót hallottam már, moly-on is remek értékelése van, ezért gondoltam bepróbálkozom vele, annak ellenére, hogy maga a könyv műfaja nem igazán áll közel hozzám. Viszont annak idején a Twilight volt az első könyv, ami elindított a könyvmoly úton.


Szeptembertől az Agave bevezette azt a szokást, hogy az előrendelhető könyveikre 35% kedvezményt biztosítanak. Ezt egy nagyon jó ötletnek tartom. Ha nem lett volna ez a nagyszerű előrendelési kedvezmény, nem biztos, hogy teljes áron megvettem volna S.J. Parris Eretnek című könyvét. Biztos vártam volna egy jó kis akcióra, vagy ajándékba kértem volna. A figyelmemet a borító keltette fel, nem elsősorban azért, mert a piros a kedvenc színem. A kiadó elérhetővé tette, hogy a könyv első néhány oldalát el lehessen olvasni. Ez a néhány oldal pedig igazán kellemesen érintett. Mindent összevetve, a könyv végül a kosaramban landolt.


A book.hu internetes könyváruház is közelebb sodort az anyagi csődhöz. Náluk a listán szereplő General Press könyvek 890.- Ft-os egységáron voltak kaphatóak. Itt sikerült beszereznem Mary Jo Putney Bukott angyalok című sorozatának a kezdő darabját a Vihar és rózsákat. Nagyon örültem ennek a könyvnek, mert a lehetetlen beszerezni kategóriába tartozott és most egy példány az enyém lehetett belőle. Velem jött még Karen Essex Leonardó hattyúi és Andrea Schacht A kölni rejtély könyve is.


Vatera. Annyira örülök neki, hogy sikerül felfedezni még augusztusban a vaterát, mert októberben is sikerült kincsekre bukkannom. Olyan könyveket sikerült vásárolnom nagyon olcsón, melyek a kívánságlistámon csücsültek már egy ideje. Brigitte Riebe két könyve (A sienai bűnös, A rajnai kolostor), Katherine Webb két műve (Örökség, Hozomány) és Andrea Schacht hiányzó regénye a Hozomány is ezúton került a birtokomba.


Az Egmont kiadónak köszönhetően októberben sem kellett hiányolnom a paranormális könyveket. Ezúton jutottam hozzá Larissa Ione két művéhez is (Csábítás, Elszabadult vágyak). Ezúton is köszönöm még egyszer a kiadónak, hogy olvashatom a könyveiket! A jövő hétre várható Elszabadult vágyak értékelése is.


Share:
Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes