A postás csenget (3)

November hónapban is igen termékenynek bizonyultam könyvvásárlás szempontjából. Mivel ebben a hónapban volt a névnapom, ezért a könyvvásárlások számát ez is növelte. Pontosan három darab könyvvel.

Még a hónap elején tettem szert Michelle Moran és Marina Fiorato legújabb regényére. Mivel mind a két írónőt nagyon szeretem, ezért nem volt kérdés, hogy a könyveknek a polcomon a helyük. A Kleopátra lánya című regényről már olvasható a blogon az értékelés. A velencei szerződésről a napokban hozom majd az értékelést.


Megint berobbantam a Lírába, így elégítve ki történelmi romantika iránti szenvedélyemet novemberben is. Nicole Jordan könyvét jelenleg olvasom, ezért a nagyon közeli jövőben várható a véleményem is róla. Plusz a három romantikus mellé megvettem még Rachel Vincent legújabb könyvét is, ami a Latrok címet viseli. Ezt a könyvet is olvastam már, az értékelés folyamatban van.


A Bookline-nak hála újabb három könnyvel gazdagodhattam. A két Julie Garwood könyvet már hónapokkal ezelőtt olvastam, viszont saját példányom még nem volt belőlük. Eddig. November 2.-án jelent meg a legújabb Arany Széphistória könyv. Nicola Cornick könyvét a történelmi romantika kedvelőinek ajánlom.


El is érkeztem a névnapi ajándékaimhoz, amivel megleptem magam. Én már csak ilyen vagyok, mindig meglepem magam ajándékokkal névnapkor illetve születésnapkor. Hála az Alexandra -40%-os akciójának, tőlük is három könyvet vettem. (Úgy látszik a hármas szám végig kísértett ebben a hónapban.) Karen White könyvét a kézhezvétel után egyből befaltam az értékelés is várat magára. Emma Donoghue és Kathleen Grissom könyvére már a megjelenés óta szemezgettem. Meg is fogadtam, amint lesz Alexandra akció, meg is veszem őket. Amint láthatjátok, már eme három könyv boldog tulajdonosa vagyok.


Itt volt már az ideje, hogy az Ulpiusnál nyert kedvezményemet levásároljam. Ebben a hónapban kilenc könyvet sikerült beszerzem. Az Ulpius kiadónál az idei évet erősen maghatározta az erotikus könyvek megjelenése. Ebbe a kategóriába tartozik E.L. James, Sylvia Day és Lora Leigh könyve is. Végre megjelent Lisa Kleypas legújabb könyve is, ami a Csábíts el pirkadatkor címet viseli. A kosaramban landolt még Jean M. Auel sorozatának második része, illetve Steve Berry Cotton Malone sorozatának legújabb kötete. Ha szeretitek a kalandregényeket, akkor nyugodtan olvassatok Steve Berryt, mert szerintem remek könyveket ír. Én személy szerint imádom a könyveit. Ebben a hónapban is megvolt az elmaradhatatlan Agatha Raisin adagom. Én egyszerűen beleszerettem ebben a sorozatba. A magyar kiadás is elég tempósan halad, még egy kötet jön az idén. Ennek ellenére megfogadtam, jövőre angolul is bepróbálkozok a sorozattal.



Még két könyv került a birtokomba e hónapban. Jennifer Ashley skótos sorozatának első része jelent meg Lord Mackenzie tébolya címmel a Kossuth kiadó Relax könyvet sorozatában. Mivel ez a rész tetszett, várom már a folytatást is. Nagyon remélem nem húzzák sokáig. Az utolsó könyv, amit ebben a hónapban szereztem, vagyis kaptam, az Michel Faber – A bíbor szirom és a fehér című könyve. Hónapok óta szemezgettem már ezzel a könyvvel és hála a Gabo kiadónak, mára egy példányt a magaménak is tudhatok!


Share:
Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes