Sara Fawkes - Amit csak Ő akar

Eredeti cím: Anything He Wants
Kiadó: Geopen, 2012
Oldalszám: 328
Ár: 3990 Ft
puhakötés
Felnőtt tartalom!

Lucy Delacourtnak nem álmai netovábbja a mostani beugró állás, de legalább fizetni tudja a számláit… egyelőre. Napjai fénypontja a reggeli liftezés: sikerül mindig úgy időzítenie, hogy mindennap láthassa a jóképű ismeretlent De minden megváltozik, amikor egyik reggel az idegen a liftben elcsábítja a meghökkent Lucyt. Rá nem jellemző módon a lány ellenkezés nélkül megadja magát, és még csak nem is sejti, hogy buja kalandja a titokzatos férfival, akinek még a nevét se tudja, érzéki élmények egész sorozatát indítja el és örökre megváltoztatja az életét.

Az erotikus ponyva egy újabb gyöngyszeme jelent meg kicsi hazánkban a hónap elején. Sara Fawkes könyve fele akkora reklámot sem kapott, mint a Szürke. Ennek ellenére bátran állítom, hogy minőségileg van olyan, mint az előbb említett. Sőt, egy árnyalatnyival jobb is. Nekem legalábbis jobban tetszett.

Maga a könyv 5 részre van felosztva. Külföldön mind az 5 rész megjelent külön-külön is e-book formátumban. Ezek sikerén felbuzdulva pedig november végén külföldön papír alapon is olvashatják már az olvasók. Ez a fajta megjelentetési módszer napjainkban igazán közkedvelt, mondhatjuk divatnak számít. Persze ha a könyv jó, akkor a megjelentetés módja nem csökkenti, annak élvezhetőségét. Én igenis élveztem, annak ellenére, hogy az első pár oldal után legszívesebben abbahagytam volna. Ha az első két részén átvágja magát az ember, akkor utána már a könyv is élvezhető lesz.

1. rész
Bele a közepébe. Szó szerint. Mivel az első néhány oldalon máris tanúja lehetünk az első orgazmusnak, egy liftben. Első gondolatom: Komolyan? Ilyen történik a való életben? Nem hiszem, hogy a mai világban, tudatában a nemi betegségek létezésének ilyen könnyen odaadnánk magunkat egy vadidegennek. Ráadásul egy liftben! Könyörgöm! Itt jött el legelőször, hogy én ezt abba hagyom! Míg az általam olvasott többi erotikus könyv is sokkal életszerűbbnek tűnt ilyen kezdés mellett. Néhány oldal után pedig jön a következő akció. Még mindig ismeretlenül egy parkolóban. Ez volt a második alkalom, hogy majdnem félreraktam. Mivel nem szeretek könyvet félbehagyni, ezért erőt vettem magamon és folytattam. Itt már kínomban nevettem, nem tudtam, hogy ezek után mi jöhet még. Az biztos, hogy semmi jóra nem számítottam. Vagyis az első rész másról sem szólt, mint szex, szex és szex. Ezt tetézi főhősnőnk tudatlansága, avagy nevezzük inkább nevén, naivsága. Nagyszerű párosítás! Végeredmény: kész katasztrófa!

2. rész
A folytatás is bővelkedik szexben. Hamarosan ízelítőt kaphattunk az irodai „munkából” is. Végre tisztázódik mindenki kiléte, személyazonossága. Legalább tudjuk, hogy ki-kicsoda! Így sajnos nem állíthatjuk, hogy névtelenül szexelnek a főhőseink. Ezt a részt, főleg az állás „interjú” teszi ki. Megbeszélik a részleteket. Mivel Lucy anyagilag szorult helyzetben van, ezért egy rövidebb gondolkozás után alá is írja a szerződést, amit az orra alá dugnak. Magyarul mondva, Jeremiah személyi asszisztense lesz, ami nem mást takar, mint hogy állandó készenlétben áll a férfira. Minden tekintetben.

3. – 4. – 5. rész
Megérkeztünk Párizsba! A történet innentől kezd érdekessé válni, már amennyire egy erotikus történet érdekes lehet! Végre történik is valami a sok szexen kívül. Jobban megismerjük mind a két főszereplőt. Betekintést nyerhetünk a múltjukba, mely azzá a személlyé formálta őket, akik. Mivel Lucy egyedül áll a világban, ezért csak említés szintjén találkozhatunk a családjával. Jeremiah családja is merhetjük meg igazán közelről, személyesen. Itt van nekünk kezdésként a báty, Lucas, aki sajnos a rossz oldalon áll. Ettől függetlenül szimpatikusabb személyiség, mint az öccse. Életrevalóbbnak tűnik. Aztán jön az édesanya is, aki nem is lehetne önzőbb és sekélyesebb, mint már amennyire az. Őszintén, nem a legtökéletesebb családi képet mutatják. Ebbe a családba csöppen Lucy, miután megpróbálják megmérgezni, majd megölni. Az utolsó három rész, teljesen más hangulatú, mint az előző kettő. Még az is megfordult a fejemben, hogy biztos ugyanaz az írónő írta őket, mint az első két részt? De igen. Sokkal jobban sikerült! Végre a szereplőink is mutatnak egy kis mélységet és bebizonyítják, hogy érzelmileg nem is olyan sekélyesek, mint ahogy én azt gondoltam. Egyre inkább a fal mögé látunk és jobban megismerjük, hogy milyen is valójában Jeremiah Hamilton igazi arca. Lucas fogalmazza meg a regény végén igen találóan a Lucy-t és Jeremiah-t összekötő érzelmeket:

Vagy arról van szó, hogy fölfedeztem az öcsém gyengeségét. De talán neked szeretnék segíteni. Tudod, mi történne, ha szemet vetnék rád? Az öcsém mindent magába zár, míg te kívül hordod a szívedet, hogy lássa a világ.

Volt néhány dolog, ami kifejezetten nem tetszett. Igazából az első két résszel végig problémám volt. A névtelen szex, nem az én asztalom. Lucy naivsága a sírba vitt a könyv kezdetén, de ahogy haladunk előre, ő is megtalálja a hangját és kiáll saját magáért. Jeremiah nem sokat változik. Végig nagyon zárkózott maradt, lassan nyitott Lucy felé. Kevés dolog derült ki róla, de ami kiderült, az ígéretesnek hangzik a folytatásra. A mellékszereplőkről nem igazán lehet nyilatkozni, mivel egy-egy szereplő nem szerepelt annyit, hogy bármilyen messze menő véleményt is ki lehessen róla alakítani. Amit egy kicsit sokalltam, az a cselekmény mennyisége volt. Míg az első két részben nem történt semmi a szexen kívül, addig az írónő a következő három részben próbálta ezt bepótolni. Sikerült is neki, de ezzel csak azt érte el, hogy túlzásba esett. Egyik történést követte a másik, ezáltal egyik eseményt sem sikerült rendesen kidolgozni, pedig potenciál lett volna még bennük. Túlzsúfolt lett.

Ami hatalmas piros pontot érdemel tőlem, az a befejezés. Olyan függővéget kapunk, hogy csak na. Nagyon jó! Mikor a végére értem, én majd megvesztem a folytatásért, mivel így nem lehet egy könyvet befejezni. Ha nem lett volna ez a remek befejezés, biztos lehúzom a könyvet, de a vége nagyot dobott rajta. Mostanában nem olvastam olyan könyvet, aminek ennyire jó lett volna a befejezése, nyitva hagyva azt a folytatásra. Itt nyugtatok meg mindenkit, hogy LESZ folytatás. A folytatást itt erősíti meg az írónő. Csak azt nem tudni, hogy az mikor lesz nyomdakész állapotban.

A könyvet köszönöm a Geopen kiadónak!


Share:
Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes