A postás csenget (6)

Soha nem gondoltam volna, hogy eljön az az idő, amikor csak 5 db könyvet fogok venni egy hónapban. Ez a tavalyi túlköltekezésemhez képest, abszolút javulásnak számít. Remélem a tendenciát az elkövetkező hónapokban sem fogom megtörni. De látva az új megjelenéseket, már tudom előre, hogy el fogom bukni. Pedig próbálok csak olyan könyveket venni, amiről biztosan tudom, hogy kell nekem, mert szeretném olvasni. Februárban ez sikerült is! Lássuk, mely könyvek jöttek velem haza!

A hónapot Brenda Joyce újonnan megjelent könyvével indítottam, melyet már olvastam is, illetve már az értékelés is megszületett róla! Ilyen gyors voltam Jennifer Ashley könyvével, a Lady Isabella botrányos házasságával is! A véleményem itt olvasható. Árukat tekintve, egyik könyv sem mondható drágának, ráadásul kimondottan szórakoztatóak is! A Vatera megint csodát tett, mivel sikerült beszereznem egy már régóta áhított könyvet nagyon olcsón. Kate Quinn könyve még olvasásra vár, a jövő héten mindenféleképpen szeretnék sort keríteni rá! Utolsó előtt könyvvásárlásom volt Julia Quinn újonnan megjelent regénye a Micsoda éjszaka. A könyvet már a megjelenés után nem sokkal olvastam is, viszont időhiány miatt az értékelésem még nincs kész róla. Az utolsó beszerzés pedig nem mást, mint Katharina Hagena könyve, Az almamag íze. Egy ideje már nézegettem a könyvet, a Bookline akciójának köszönhetően jött ez a szépség haza velem!


Share:
Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes