A postás csenget (8)

Az év eleji nagyböjt meghozta a gyümölcsét. Áprilisban csak annyi könyvet vettem, mint az első negyedévben összesen. És nincs mentségem a bűnbeesésre! A hónapot a márciusról átcsúszott könyveim átvételével kezdtem. Jean Zimmerman könyvének megjelenése csúsztatva lett, így az egész rendelésem is. A csomagban volt még Sara Bennett könyve is, melyet már ki is végeztem. További három General Press könyvre tettem szert még áprilisban. Sabine Ebert könyvére használtként csaptam le a Bookline oldalán. Mary Nichols és Andrea Schacht a Lírás előrendelésem eredménye.


Johanna Lindsey könyve is Lírás előrendelés, míg Sara Fawkes könyve 50%-os kedvezménnyel jött velem haza a Geopen húsvéti akciójának köszönhetően. Kate Furnivall könyvére is egy húsvéti akció keretében csaptam le a Book.hu internetes webáruház jóvoltából. A két Stephanie Barron könyv az elmúlt év Tesco-s pontjainak következménye. Történt ugyanis, hogy a kuponjaim április 30.-án lejártak volna. Ha nem váltom be őket, dobhattam volna ki az egészet a kukába. Konkrét címekkel érkeztem a Tesco-ba, de sajnos egyik sem volt kapható. Így maradt a régóta kinézett két Barron könyv.


Voltam Ulpius boltban is, ahonnan három könyvet sikerült beszereznem. Raine Miller és M.C. Beaton könyvét az 1+1 akciónak köszönhetően vásároltam. A Meztelenül könyvről itt olvashattok. J.R. Ward könyve kuponbeváltással került a birtokomba, a könyvről készült értékelést itt találjátok. Lisa Kleypas és Lakatos Levente könyve pedig kiadói hozzájárulás volt. A Bűvölj el alkonyatkor könyvről itt olvashattok.


Share:
Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes