Cora Carmack - Szakítópróba

Eredeti cím: Losing it
Kiadó: Content 2 Connect, 2013
OLdalszám: 220
Ár: 2990 Ft
puhakötés
Szakítópróba #1 

Szüzesség.
Bliss Edwards hamarosan végez a főiskolán, de még nem veszítette el. Mivel megelégelte, hogy már csak ő szűz a barátai közül, elhatározza, hogy a lehető leggyorsabb és legegyszerűbb módon fogja orvosolni a problémát: egy egyéjszakás kalanddal. A dolog azonban nem úgy sül el, ahogy tervezte. Pánikba esik, és faképnél hagy egy elképesztően helyes srácot meztelenül az ágyában, ráadásul olyan indokkal, amit senki sem venne be.
És ha ez még nem lenne elég kínos, amikor megérkezik az utolsó félévének első órájára, döbbenten ismeri fel az új tanárát. Őt hagyta ott nyolc órával korábban meztelenül az ágyban…

A könyvvel akkor kerültem először kapcsolatba, amikor Lukács Andrea oldalán belebotlottam, miszerint jelenleg azt a könyvet fordítja. Gyorsan rákerestem a Goodreads-en, de a fülszöveg semmi újat nem mondott, szóval hangos sóhajtás közepette elkönyveltem egy újabb trilógiának, ami a E.L. James könyveire hajaz. Miután az fordító hölgy kommentelte, hogy neki nagyon tetszett a könyv, gondoltam akkor megér egy próbát és én is elolvasom. A megjelenés közeledtével pedig rajtam is a türelmetlenség jeleit lehetett felfedezni, úgy mint sok más Olvasón is.

Első benyomáson három fejezet elolvasása után az volt, hogy mindjárt abbahagyom, mert nekem ez egyáltalán nem tetszik. A főszereplő csaj haláli idegesítő, én meg a falra mászok tőle. Röviden és tömören: a könyvet besoroltam volna a félbehagyott könyvek közé, pedig én soha nem szoktam könyvet félbehagyni, csak maximum szüneteltetem egy darabig. De ez a regény szó szerint annyira idegesítet az első néhány fejezet alatt, hogy képtelen vagyok szavakkal kifejezni magam. Aztán eljutottam Bliss szerencsétlen dumájához, amikor a pasit akarja szex közben lekoptatni. És mosolyra húzódott a szám, majd hangosan felnevettem. Ekkor jött el a pillanat, hogy komolyabban érdeklődni kezdtem a történet iránt.

Bliss. A kezdeti ki-nem-állhatom csajsziból egy abszolút-imádom csajszi lett. Azt mondja meg nekem valaki, hogy fenébe lehet ennyit gondolkodni? Hi-he-tet-len volt számomra, hogy Bliss nem volt képes legalább egy pillanatra leállni és kikapcsolni az agyát. Ha legalább értelmes dolgokon turbózott volna! De nem! Ő teljesen képtelen dolgokon pörgött.

Szörnyű leszek… valószínűleg a legszörnyűbb élmény, amelyben valaha része volt, és soha többé nem akar majd látni (miközben én nagyon is szeretnék újra találkozni vele). Ez pedig alighanem olyan traumát okoz majd nekem, hogy soha többé nem lesz kedvem a szexhez, ami azt jelenti, hogy innentől kezdve egész hátralévő életemben minden kapcsolatom kudarcra lesz ítélve, és végül megkeseredve egyedül maradok kilenc macskával és egy vadászgörénnyel.

Szex.
Szexelni fogok.
Egy fiúval.
Egy szívdöglesztő fiúval.
Egy szívdöglesztő ANGOL fiúval.
De az is lehet, hogy hányni fogok.
Mi lesz, ha ráhányok a szívdöglesztő angol fiúra?
Mi lesz, ha ráhányok a szívdöglesztő angol fiúra SZEX KÖZBEN?

Garrick. Mr. Két-lábon-járó-szex-aki-egyetlen pillantásával-képes-teherbe-ejteni. Az én szememben már-már a túlontúl tökéletes kategóriát súrolta, de a könyv végén bepillantást nyerhettem abba, hogyan is szemléli maga Garrick a világot. Az epilógus pedig a tetejére fordította a férfiról alkotott világomat. Szerintem egy kicsit bele is szerettem.

Több dolog miatt is kap maximális pontot tőlem:

* Bliss: Igaz, majdnem miatta tettem félre a könyvet az elején, de a végére nagyon is megkedveltem a szerencsétlenségeivel együtt. Tökéletes ráillik az a kifejezés, hogy sorscsapás!

* szex: az írónő egyáltalán nem kezeli felelőtlenül a szex témakörét. A mai erotikusok között igazi felüdülésnek számít, hogy a cselekmény súlypontja nem a szexre helyeződik. Annak ellenére, hogy Bliss még szűz és szinte minden áron már szabadulni szeretne ebből az állapotból.

* stílus: Az első pár fejezeten érződik, hogy a mű az írónő első könyve, de utána egyre lendületesebbé válik. Ezzel pedig jött az élvezhetőség is. A végére pedig rettentően megkedveltem Cora Carmack stílusát.

* fordítás: érezhető olvasás közben, hogy jó ember kezébe került az angol szöveg. Gördülékenyen lehet olvasni. Teljes mértékben azt állítom, hogy Lukács Andreának sikerült átadnia a könyv hangulatát.

Egy szó, mint száz: MIKOR JÖN A FOLYTATÁS? Piszkosul kíváncsi vagyok a folytatásra és sajnos semmi információval nem rendelkezek arról, hogy mikor olvashatom a folytatást. Pedig nagyon szeretném már! Akik szeretik a romantikus történetek, azoknak feltétlenül olvasni kell, mert a romantikus irodalom egyik kötelező darabjával állunk szemben! Megkockáztatom, hogy ha Cora Carmack folytatja ezt a stílust, akkor számomra egy napon ő lehet az új Susan Elizabeth Phillips. SEP-ről annyit, hogy jelenleg ő vezeti nálam a láthatatlan toplistát a modern romantikus szerzők között. Szóval Miss Carmack csak továbbra is írjon ilyen jó könyveket!

A könyvet köszönöm a Conetnt 2 Connect kiadónak!


Share:
Névtelen írta...

Szia! Mit lehet tudni a folytatásról? Ki lesz a főszereplő? Vagy valami kis szösszenetet lehet tudni?:)

katica írta...

A következő rész címe: Faking it és június elején jelent meg angolul. Ennek a résznek a főszereplői Mackenzie Miller és Cade. A magyar megjelenéssel kapcsolatban sajnos nincs információm, de amint megtudok bármit, közzéteszem bejegyzés formájában vagy a megjelenések oldalon!

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes