A postás csenget (10)

Júniusban is szép kis gyűjteményre tettem szert! Egyrészt köszönhető ez a Könyvhétnek is, de megtalálhatóak a június havi szerzemények között olyan könyvek is, melyek már a tavalyi év folyamán vagy már korábban megjelentek!


Samantha Young könyvéhez már volt szerencsém a tavaly, igaz angolul. Mégis, a könyv annyira megfogott magának, hogy kijelentettem, ha megjelenik magyarul egy példányt biztos veszek belőle. Tudtam, hogy a Könyvmolyképző vette meg a jogokat, de hogy mikor fog megjelenni, azt sejteni sem lehetett! Tammara Webber könyve jó értékelésekkel büszkélkedhet a molyon, ráadásul az egyre terjedő new adult kategóriát képviseli. Vétek lett volna kihagyni! Tina Reber könyvét az egyik kedvenc kiadóm adta ki, plusz még a romantikus műfaj egyik képviselője is. Egy olvasást mindenféleképpen megért, értékelés hamarosan várható. Cora Carmack könyve is a new adult kategóriáját képviseli és Lukács Andrea fordította. Úgy gondolom ennél több nem is kell, hogy megmagyarázzam az okokat, miért is landolt a kosaramban! Sylvain Reynard könyvére pedig csere útján sikerült lecsapnom. Elég régóta fúrta az oldalamat a kíváncsiság milyen könyv is lehet, de megjelent magyarul, így nem kell angolul nekiállnom.


Kathleen E. Woodiwiss a történelmi romantika egyik úttörője. Még nem volt szerencsém tőle olvasni, de gondoltam bepróbálom két könyvét is, ha már akciós volt a Lírában. Jennifer Ashley skótos sorozatáért oda meg vissza vagyok, szóval egyértelmű, hogy meg kellett vennem. Donna Macmeans új szerzőnek számít a General Press kiadónál. A könyv fülszövege megfogott, így gyorsan elő is rendeltem Eloisa James legújabb könyvével együtt.


Utolsó beszerzéseim közé tartozik Iny Lorentz két könyve, melyek A vándorszajha sorozat utolsó két része, illetve Anya Seton legutóbbi regényének a második része. Mind a három könyvre az Alexandránál csaptam le a General Press Könyvmaraton keretében. Szerettem volna még két újdonságot is venni az akcióban, de sajnos azok nem szerepeltek az akcióban szereplő könyvek között. Megint könyvekben gazdag hónapot zárhatok és remélem az elkövetkező időszakban egyre több időm marad, hogy ezt a sok jó könyvet minél hamarabb olvashassam!


Share:
Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes