Boldog Karácsonyt!


Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden leendő és jelenlegi Olvasómnak!

Az év második felében eléggé elhanyagoltam a blogot, de ennek egyetlen oka van: elkezdtem dolgozni. Kiléptem a nagybetűs életbe! Jelenleg napi 10 órában nyomon, de ez a közeljövőben sem fog változni. Remélhetőleg február elejével egyenesbe jön az életem is és a munkán kívül lesz időm és persze energiám is olvasni. Az ünnepek alatt próbálom a lemaradásaimat behozni és néhány kritikát közzé tenni. Bízom abban, hogy februártól tényleg komolyabban tudok majd a bloggal foglalkozni. Addig is reménykedek, hogy aki a szűkösebb időkben kitartott mellettem, az még türelmesen ki tudja várni a hátralévő bő egy hónapot is!

Élvezzétek a karácsonyt, olvassatok és ajándékozzátok meg a szeretteiteket sok-sok szeretettel!


Share:
Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes