Virna DePaul - A rossz testvérrel ágyba bújni

Dalton fivérek #1

Virna DePaul könyve az elsők között került fel az Ulpius-ház kiadó honlapjára az idei várható megjelenések közé. Számomra emiatt is volt a könyv az egyik leginkább várt erotikus könyv idén. Szerencsére nem kellett rá éveket várni és a regény június végén meg is jelent. Sajnos mire magyarul kijött egy kicsit elvesztettem érdeklődésemet iránta, mivel inkább angolul olvastam el. Nem éreztem késztetést, hogy hamarabb a kezembe vegyem a regényt, így véletlenül vettem elő a sok olvasatlan közül, mert valami könnyűre vágytam.

Melina Parker elbűvölő, kedves lány, de nem éppen a legjobb szerető. Mikor egy újabb férfi szakít vele emiatt, úgy dönt, ideje fejleszteni ágybeli képességeit.
Gyerekkori barátját, Max Daltont kéri meg, hogy adjon neki szexleckéket, pedig titokban a férfi ikertestvérébe, Rhysbe szerelmes már évek óta.
Melina végül rossz ágyban köt ki, és Rhys tanítja meg neki, mi az igazi szenvedély.

Melina Perkert dobják. Már megint. Az újabb szakítás pedig a lány önbizalmát is sárba tiporja és teljesen megsemmisíti. Ezért úgy dönt ideje változtatni a dolgon és soha többé nem fogja beérni egy szenvedélymentes kapcsolattal. Gyerekkori barátjától kér segítséget, hogy az ágyban jártas nővé változhasson. Csakhogy nem a jó helyen köt ki, hanem Max ikertestvérének ágyában, akibe titkon már évek óta gyengéd érzelmeket táplál.

Ritka esetnek lehettek tanúi, mivel azt kell mondanom, hogy komoly problémám nem akadt a történettel kapcsolatban. A szereplők rendben vannak, szimpatikusak és szerethető személyiségek. Könnyen átérezhető a helyzetük. Melinában pont a magabiztosság hiánya tetszett a leginkább. Ahogy Rhys megtanítja neki, hogy a szenvedély a megfelelő férfi mellett elsöprő erejű lehet, a magabiztosság is ösztönszerűen érkezik, ha megtaláljuk azt a férfit, aki képes kihozni belőlünk a végzet asszonyát. Rhys is hasonló problémával küzd: a magabiztosság felszíne alatt, kételyei vannak a tényt, illetően, hogy ő lenne a megfelelő férfi Melina számára. Hála Max cselszövésének Melina és Rhys a másik segítségével képesek túllépni a bizonytalanságainkon és bebizonyítják egymásnak, hogy igenis tökéletesek egymás számára.

Az, hogy valami ritka, még nem jelenti azt, hogy kizárólag az álmaidban létezik.

Két olyan dolgot megjegyzés szintjén megemlítenék, ami egy kicsit szúrta a szememet. Az első egyértelműen az alapszituáció. Míg a szexleckéket akarok venni dolog egyáltalán nem hatott életszerűnek, addig az írónő remekül alakította ki belőle a hihető és realisztikus sztorit. Nagyszerűen ábrázolta Melina és Rhys közötti súrlódásokat, titkokat és bonyodalmakat. A mondatok és szavak között éreztem tartalmat és nemcsak üresfejű szereplőket kaptam, hanem hús-vér karaktereket valódi problémával. A másik dolog inkább kekeckedés, mint probléma. Kérem szépen, olvastam volna még. Olyan hamar és hirtelen le lett zárva a történet, hogy csak kapkodtam a fejemet. Mos tényleg vége? Az egyszerűsége és valódisága annyira megfogott, hogy kíváncsi lettem volna még, hogyan is alakult Melina és Rhys jövője.

Remélem, a jövőben fog még megjelenni Virna DePaul könyv, mert engem megvett ez a történet. Az írónő stílusa kedvelhető, gördülékenyen ír. A humor nem jellemző, de a folyamatos csipkelődés és flörtölés azért jelen van, egy csipetnyi szenvedéllyel és bűbájjal fűszerezve. Könnyed romantikára vágytam és azt is kaptam. Igaz már ezer ilyen történetet olvastam, de ez most akkor is jól esett. Szereted a romantikus/erotikus könyveket? Erősen ajánlom, mert ha jó pillanatban kapod elő a könyvet, garantálom, hogy be fog szippantani.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A könyvről:

                               Eredeti cím: Bedding the Wrong Brother, 2013
                               Kiadó: Ulpius-ház, 2013
                               Oldalszám: 236
                               Fordította: Medgyesi Csilla
                               Kötés: puhakötés
                               Ár: 3499 Ft
                               Link: Az írónő honlapja.


Share:
Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes