A postás csenget (5)

Töredelmesen bevallottam bűneimet 2012 végén. Ha a számokat nézzük, akkor megállapíthatjuk, hogy nagyon túlzásba estem. Így az újév fogadalmai között a dobogó legfelső fokát nyerte meg a „Csökkentem a könyvvásárlások számát”. Eddig a fogadalmamat sikerült betartani, ugyanis januárban csak 8 könyvet vásároltam.


Az év első könyvvásárlása nem más, mint Jamie McGuire Gyönyörű sorscsapás című könyve volt. A regényről bejegyzés már született, a véleményemet itt olvashatjátok. Brigitte Riebe könyve a muszáj megvenni kategóriába tartozik. A Regényes történelem 2013-as évének első darabja. A könyvről szóló bejegyzés itt megtalálható. Csabai Márk regényével már régóta szemezgettem, de bátorságom nem volt, hogy meg is vegyem. A Bookline akciójának köszönhetően sikerült beszereznem az Aba Könyvkiadó egy példányát.


Sokakhoz hasonlóan januárban én is betévedtem a Könyvudvarhoz. Már régebben is vásároltam tőlük. Pontosabban a Tündérkrónikák első három részét tőlük szereztem be tavaly nyáron. Ezúttal a Karen Chance Cassandra Palmer sorozatának első 3 kötetét hoztam haza, melyek még olvasásra várnak. Ráadásul a negyedik kötet is a napokban jelent meg a Cor Leonis jóvoltából.


A hónap utolsó beszerzése nem más, mint Nalini Singh legújabb könyve az Angyalárny. Nagyon várós könyv volt! Ezért kétség sem férhetett hozzá, hogy muszáj volt beszerezni és minél előbb olvasni. Az Egmont kiadó recenziós példánnyal is meglepett ebben a hónapban, Ilona Andrews Világok peremén sorozatának második kötetének személyében. A könyv olvasását az elkövetkezendő napokra tervezem. Az értékelés is hamarosan lesz.


Share:
Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes