Ilyen volt 2013

Őszinte leszek. Nem gondoltam volna, hogy eddig fogom bírni a blogolást és nem adom fel fél év után. Az biztos, hogy nem a kitartásomról vagyok ismert. Az év második felében eléggé leeresztettem blogolás tekintetében, de ennek egyszerű oka van: elkezdtem dolgozni. Már 15 éves korom óta dolgoztam minden nyáron. De a főiskola mellett nem igazán volt időm, meg nem is munkával akartam tölteni a pihenést. 2013 júniusában befejeztem a sulit, bár az államvizsga még hátravan. Augusztus 2.-ától én is dolgozó nő lettem. Az munka hatalmas kihívásnak bizonyult és még a mai napig nem sajátítottam el tökéletesen. Mindig van valami, amit tanulni kell. Ez pedig nem fog az elkövetkezendő években változni. Elméletileg a nagyobb változások és vizsgák január végével lezárásra kerülnek az életemben, így megint több időt tudok olvasással és természetesen a blogolással tölteni. Rengeteg tervem van 2014-re, mind a bloggal, mind az életemmel kapcsolatban. Úgy érzem, hogy 2014 lesz a változás éve!

Az előző évhez hasonlóan egy kis statisztika:

* A 2013-as olvasások száma: 117
                            jelenleg is olvasás alatt áll: 5 db
                            félbehagyott: 5 db
                            újraolvasott: 6 db
                            első olvasás: 101 db

* 112 db könyv olvasása ( ha nem számítom a még folyamatban levő könyveket)
                            e-book: 34 db
                            saját könyv: 78 db

* 131 db könyv beszerzése 2013-ban
                            saját beszerzés: 126 db
                            recenzió: 5 db

* 131 db könyv beszerzése 2013-ban
                            30 db General Press
                            26 db Ulpius-ház
                            9 db I.P.C. Könyvek
                            9 db Könyvmolyképző
                            8 db Egmont
                            6 db Maxim
                            egyéb kiadóktól 3 db alatt

* 131 db könyv beszerzése 2013-ban
                            59 db olvasott
                            2 db félbehagyott
                            2 db folyamatban
                            68 db olvasatlan
                            --> 46%-os olvasottság, ami 9%-kal kevesebb, mint 2012-ben

* 37300 elolvasott oldal, vagyis 102 oldal/nap

* 90 bejegyzés született a blogra, ebből 37 db könyvről és 53 egyéb

* legnépszerűbb bejegyzés - Sara Fawkes:Castaway #1 - 2763 látogató

* 28 állandó olvasó

* 2013.08.29.-én a blog látogatottsága átlépte a bűvös 100.000-t. Köszönöm Nektek!

Műfajilag főként a romantikus regényeket részesítettem előnyben. A romantikán belül is olvastam történelmi romantikust, new adult regényt, kicsit forróbb romantikát is, de volt köztük jelenkori romantika is. Ismét bepróbálkoztam a YA regényekkel. Nekiálltam a Szent Johanna Gimi első részének, ami kudarcba fulladt. Igaz a mondás, miszerint a kutya is a próbán döglött meg. Egyértelműen bebizonyította nekem a könyv, hogy a YA egyáltalán nem az én műfajom. De itt van az év vége felé olvasott Obszidián, ami nem egyértelműen YA, hanem egy kicsit már hajlik a new adult kategória felé és láss csodát, sokkal jobban bejött, mint a SZJG. Egy kis felnőttesség és máris jó a könyv. 
2013-ban eléggé kimaradtak az életemből a történelmi regények. Tervezem, hogy az idén azért többet fogok foglalkozni a történelemmel és beiktatok az olvasási tervezetbe néhány „historical fiction” címszó (magyar megfelelőjével én még nem találkoztam, talán történelmi fikció???) alatt futó regényt is. Kezdve Anya Seton 2 részes Elizabeth című könyvével. 
Elolvastam a 100 könyvet 2013-ban, de ez közel a fele annak, mint amit 2012-ben produkáltam. Ez csak annak köszönhető, hogy nem tudom a saját időmet hasznosan beosztani. Első lépésként lehet kevesebbet kellene a neten lógom és még kevesebbet a molyon. Ezért elképzelhető, hogy jövőre megválok a molytól, vagy csak minimálisra redukálom az ott töltött perceket, mert rengeteg időmet veszi el olyan dolgoktól, mint az olvasás. 
Végezetül ismerkedjetek meg 2013 legjobb és kevésbé jó könyveivel lista formájában.

 
Az év könyve/erotikus könyve:
Christina Lauren – Gyönyörű rohadék

Az év sorozata:
Christina Lauren – Gyönyörű





  

Az év legjobb történelmi romantikus könyve:
Sarah Maclean – A csábítás kilenc szabálya
Elizabeth Hoyt – Bűnös szándék








 Az év legjobb jelenkori romantikus könyve:
Jennifer Probst – Érdek házasság
Julie James – Gyakorlat teszi a mesterkedőt






Az év new adult könyve:
J.A. Redmerski – A soha határa
Samantha Young – Dublin street






Az év borítója:
Beth Ciotta – A szerelem bolondja

Az év meglepetése:
Lakatos Levente – Bomlás








Az év csalódása:
J. Kenner – Forró rabság

A év legrosszabb könyve:
Bianca Sommerland – Game Misconduct





Köszönöm minden Olvasómnak és Látogatónak, hogy 2013-ben megtiszteltetek azzal, hogy a blogomat olvastátok. Remélem 2014-ben is velem tartatok!
B.U.É.K.

 
Share:
Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes